Vårdcentralen

publicerat i Allmänt;

Inge bloggande här på några dagar och de har sina orsaker. Har hemma har vi haft fullt upp i helgen med både sport aktiviteter och fixa hemma grejer. Hejgen gick alltså i ett rasande tempo och måndagen lika så. Igår var vi ut till pappa för att börja rensa uppe på vinden. Fy fan vad skit de fanns. Vi är långt ifrån färdiga utan får nog lätt räkna med en veckas arbete. Så ska ta mig ut här på torsdag tror jag och fortsätta igen.

Om en timme ska jag vara hos läkaren på Vårdcentralen för att ta lite prover angående sköldkötteln. Mamma fick problem med det efter graviditeten och flera andra i släkten. Mamma misstänker att jag också kan ha priblem eftersom jag svettas av att göra ingenting. Jsg får svallningar och kan vakna genomsur på nätterna trotts att jag fryser. Så hoppas de hittar vad som är fel på mig. Sjukt jobbig att gå runt så här hela tiden.

Ska försöka hinna med lite babysång med Leia ida med på fm. Sen hoppas jag på att eftermiddagen kan bjuda på något skoj också.

Kommentera inlägget här :