Alltid fått kämpat

publicerat i Allmänt;

Ändrar lite hela tiden här på bloggen då jag inte blir riktigt nöjd. Just nu är jag irriterad på att inte få överskriften till inläggen centrerat. Så om någon liten själ läser och kan detta, snälla HJÄLP mig.

Det blev iallafall sång för oss idag. Leia ligger nu och sover sen en stund tillbaka så ska passa på och äta lite lunch. Har börjat köra lite GI och hoppas verkligen att de här ger resultat nu annars blir jag tokig. Kämpar och kämpar här hemma med att gå ner i vikt men det går så trögt. Känns ibland så orättvist att endel bara rasar i vikt som inte ens försöker medans en annan jämt har fått kämpat. Men nu SKA de sista gravidkilona bort innan vi åker till Teneriffa i November och jag är tok peppad!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin - Mamma till My ♥:

Om du vill kan jag hjälpa dig med bloggen :)

Kommentera inlägget här :