På jakt

publicerat i Allmänt;

Proppmätt här hemma efter en ljuvlig svamppaj som jag fixade till kvällsmat. Trotts detta ska jag och M smaska i oss lite glass. Visst är det kostigt att de alltid finns plats för gottigheter! Här hemma kollas det fotboll, Sverige- Ungern som spelar och M sitter som klistrad i soffan. Eller ja blir en del hopp, stutts och endel irritation. Själv sitter jag och kollar över datorn. Visst jag är intresserad av fotboll men ikväll kände jag inte alls för att titta.

Håller på och kollar lite efter en höst/vinter jacka till Leia men gud vad svårt de är att hitta någon som faller mig i smaken. Jag är bara för kräsen när de gäller kläder till henne. Själv grejen är att jag inte vill ha en för "tjejig" jacka utan en mer neutal och sen så kan man ha lite mer färg på mössan och vantarna. Visst jag kanske är tråkig men jag tycker inte de är så fint när alla jackor är skrik rosa med en massa möster på. Nu kanske det är många som tycker helt tvärt emot mig och visst det får ni göra men så här tycker jag och de står jag för!




Kommentera inlägget här :