Sömn

publicerat i Allmänt;

Trot eller ej men i morse vaknade jag före Leia. Så utvilad att jag inte ens kunde somna om. De bästa av allt var att Leia sov hela natten utan ett enda mål mat! Så nu hoppas jag att de håller i sig igen. Sist så var de ju tänderna som gjorde att hon blev orolig på natten och ville ha ett mål mat.

Dagen bjuder tydligen på regn men de hindrar inte mig från att ta en promenad. Ska möta upp Fredrik och Linnea sen blir det en sväng till öppna så barnen får leka av sig lite. Måste en sväng ner till Apoteket idag för att hämta ut nya P-piller. Kan inte äta de jag äter nu för blir helt konstig och får som tryck/stramar över brösten och upp mot halsen. Tydligen nått man kunde få och de har jag lyckat med. Nu blir det frukost och sen fixa mig lite.

Kommentera inlägget här :