En sovande prinsessa!

publicerat i Allmänt;

"Glider in med klackar av stål" ja de är det som hörs på tvn varje morgon runt sju tiden. Här hemma är det kanal 5 och Vakna med The Voice som oftast står på under den första delen av morgonen Skön underhållning tidigt på morgonen när man trött och har grus i ögonen.

Äntligen så kan jag nog säga att de börjar vända här hemma. Leia har nu sovit sin tredje hela natt utan välling och en massa bök. I natt blev det bara två napp instopp! Känns helt underbart att få mer sammanhängande sömn och hon känns också mycket piggare nu. Men så klart förberedar jag mig på bakslag eftersom de har hänt förr som sagt. Nu känner vi att det är dags för lillstumpan att få sova i sitt egna rum men de måste fixas lite först. Just nu har vi Leias rum som ett "skräp" rum. Så ska börja röja lite idag och sen måste vi slänga på lite ny färg på väggarna sen är de klart! Eller ja man måste ju möblera också och kan väl säga att vi har nästan alla möbler till hennes rum. Nej mina vänner nu blir det frukost!




Så mysigt rum till en liten flicka!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Inte till en pojke då, Anna..??! Ja som trodde du var trött på könsstereotyper av alla de slag..hihi.

2:a kommentar, skriven , av Anna - Mamma till lilla Leia:

Haha Ida du är för rolig!! Jo självklart kan en liten pojke bo i detta rum. Men tänkte på min lilla sessa när jag valde denna bild =)

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Hehe..jag var bara tvungen att skoja lite! =)

Kommentera inlägget här :