Bökig natt

publicerat i Allmänt;

Vilken bökig natt vi har haft. Leia har inte varit ledsen och skrikit utan hon har varit så orolig. Bökat runt i sängen och vaknat ett antal gånger. Vi misstänkte att de var magen som hon hade ont i och ja nu på morgonen kan vi med säkerhet säga att de var problemet. Efter fyra bajsblöjor på minde en två timmar så sover hon nu gott igen. Jag ska passa på och ta hand om både ren och smutsig tvätt. Varje gång så ställer jag mig frågan om hur mycket tvätt man igentligen kan ha?!

Nåväl Leia lär sig allt så himla snabbt nu. Vi har övat lite på att vinka här i två dagar och i morse när vi skulle vinka hejdå till pappa så vinkade Leia. Åh jag/vi blir så stolt över min lilla tjej. Hela hjärtat blir alldeles varmt över min stora men ändå lilla bebis!

Idag blir de ner på stan för att hitta varsina muggar tll våra tandborstar. Hittintills har vi delat men jag tycker de är lite äckligt med tre tandborstar i samma mug eftersom alla inte är lika noga med att skölja av den och så vidare. Jag har gått och letat länge efter några muggar som skulle passa bra men har inte hittat några. Kom på i går att de är ju inte så konstigt. Har ju hela tiden letat på badrumsavdelingen men igår kom jag på att jag lika väl kan köpa kaffemuggar utan öra till oss. Så det blir mitt och Leias uppdrag idag!



Något i den här stilen skulle inte sitta fel. Men tror nog inte herrarna i huset uppskattar det lika mycket så de kanske blir lite olika eftersom de endå inte kommer stå framme.






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida - mamma till Isabella:

Haha ja tvätten verkar aldrig ta slut!

Kommentera inlägget här :