På söndag...

publicerat i Allmänt;

Shit vad dålig jag blivit på att blogga. Känns som lusten försvunnit lite men vill ändå hålla igång den lite. Här hemma äter vi just nu frukost. Leia sitter och äter en leverpastejsmacka och jag sörplar kaffe. Vid halv nio ska vi göra oss i ordning för lite sång på kulturskolan. Blir nog en vända ner på stan också för att inhandla de sista inför resan. Har nog kanske inte nämnt de tidigare men på söndag drar vi till Teneriffa i en vecka. Ska bli så skönt att åka ifrån gråa, trista Sverige och få lite värme. Hoppas på att de kommit lite snö tills vi är hemma. Sådär lagom till december.

Inser att jag måste ta och lägga på en rem nu för jag sitter fortfarande i handduk efter att jag duschat för sisådär en timme sen. Så skönt att ta det lungt såhär på morgonen. Men nej nu MÅSTE jag klä på mig för nu rinner tiden iväg!

Kommentera inlägget här :