Tänderna är här!!

publicerat i Allmänt;

Då var det åter söndag och snart börjar en ny veckan med nya äventyr. Leia har varit lite kinkig i helgen och inte så konstig när jag i morsen upptäckte att det hade kommit upp en tand och en andra som är påväg. Så nu får vi se hur länge jag kan amma då hon har "tuggat" ganska så mycket på brösten de senaste dagarna så jag är helt öm.

Igår så kom Liam över en sväng medans Mats och Måns var iväg och fiskade. Världens snällaste och lättaste unge at vara barnvakt till. Behöver bara plocka fram lite leksaker så satt han fint och lekte i 2 timmar. på eftermiddagen så gick vi över till Olle, Lisa och lilla Lova för att fika och lämna över ett litet paket till lillstumpan.

Vid femtiden så kom Måns och Liam tillbaka och även familjen Liljedalh/Johansson för lite grillning och esc. En mycket trevlig kväll blev det och jag slocknade i poängutdelningen av esc. Då hade sällskapet åkt hem så var bara otrevlig mot Mats, haha!! Vaknade vid tre tiden då Leia ville ha lite mat och såg då att Erik Saade kom tre, fan så bra gjort och enligt mig var han bäst!!

Nu blir det lite mat och sen ska vi till världens bästa Sigrid på 2 års kalas!!




Mammas lilla trollunge!!

Kommentera inlägget här :