Tisdag kväll

publicerat i Allmänt;

De råder tystnad i vårt hus ikväll vilket är så skönt efter en intensiv dag. Dagen började redan vid halv åtta, kanske inte så tidigt för vissa men har man varit uppe två gånger under natten för matning så är man en trötter vill jag lova. Det blev matning och ett bad för Leia som var på superglatt humör!

Jag tog mig en snabbdusch ryckte åt mig lite kläder och sen gick ner för att äta frukost när jag helt plötsligt inser att klockan redan är 9.10 ( vart tog tiden vägen?) Så tog mig en banan och gick iväg till Sandbäcksgården för lite baby/barn sång. Leia verkligen älskar sången, hon är så glad och sprallig.
Fikade lite efter sången och Leia slocknade som vanligt i min famn.

Leia sov länge idag så fick en hel del saker gjort. På em gick jag ner på stan och inhandlade en liten solhatt till lillstumpan. Blev inte den jag tänkt mig då den bara fanns i stora storlekar. Men hittade en riktigt fin på Lindex som fick följa med hem.

Leia sover nu sen klockan kvart i sju, Julius är nattad sen klockan halv åtta, Mats är på Stallsbacke och jag har passat på och bakat lite till dopet som äger rum den 4 juni.
Så nu ska jag bara diska upp de sista sen blir de sängen för mig.

Kommentera inlägget här :