Beställt vårjacka

publicerat i Allmänt;


Har idag varit på barnsång i Sandbäcksgården vilket både jag och Leia tycker är trevligt. Leia var dock väldigt trött när vi kom dit så hon tog sig en liten nap de 10 först min vi sjöng och dansade. Men sen var de en glad tjej som vaknade till och var med de resterande 20 min. Efter sången blev de fika, jag tog ingen fika denna gång då jag inte ätit någon frukost. Men satt endå med de andra mammorna och pratade.

Har surfat runt lite på internet och har äntligen hittat en vårjacka till Leia. Blev en natur vit jacka från La Redoute och den är helt i min smak, så nöjd!

Kunde tyvärr inte få fram någon bra bild till bloggen så ta en titt här så får ni se jackan!

http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42152&productId=304117


Kommentera inlägget här :