5 juni

publicerat i Allmänt;

Har inte haft någon tid alls den senaste veckan att uppdatera på bloggen. Här hemma har vi styrt med allt som måste göras innan ett dop. Trodde jag hade allt under kontroll och att jag inte skulle behöva stressa så mycket mot slutet men där hade jag fel. Började redan för en månad sen att baka till dopet och de sista bakade jag igår på självast dopdagen då jag såg att jag räkat fel på lite kakor. Så var lite smått stressad och svetten lackde, för de är ju klart att de skulle bli rekordvärme i går. Tänker inte gå in på dopet något nu utan ska ta och samla ihop lite kort från släkt och vänner sen kommen det ett inlägg.

Idagen ser ut att bjuda på fint väder vilket känns toppen då jag inte hunnit vara ute de senaste dagarna i solen då vi haft så mycket att stå i. Sen är de ju inte så lätt att vara ute i värmen när man har Leia heller. Jag märker på henne att hon tycker det är jobbigt när de blir så otroligt varmt.

Jag hoppas på att kunna ta en liten nap sen när Mats vaknat för jag är totalt slut efter allt som varit runt omkring. Leia kände inte alls för sovmorgon i dag utan slog upp sina blå vid halv sju och de blev sent igår med. Hade en mycket trevlig kväll hemma hon familjen Liljedalh/Johansson och även familjen Karlsson/Wallander var där.

Nu får de ta och bli en kopp kaffe så mina ögon vaknar lite.



Mammas lilla doptjej!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen:

Poolen är superbra. Vi köpte den på Coop bygg här i stan. 299 eller 399:- kostade den. :)

Kommentera inlägget här :