Uppdaterar

publicerat i Allmänt;

Som vanligt är jag sämst på att uppdatera men finns så mycket annat att göra nu när man han en liten och när det är fin väder. Förra helgen så hade vi ju dop och Leia var så duktig. Hon var nöjd och glad under hela tiden i kyrkan och strax efteråt så somande hon sött i Mats famn.



Fan va kort man är, ser ut som en dvärg mitt i mellan Mats och Måns.

Vi hade många släktingar och underbara vänner med på Leias dop och hon fick så mycket fint av alla. Jag hade sett till att fylla kakbordet med många sorters kakor och mycket av allt. Trodde nog att de skulle äta mer men de blev en hel del över, vilket inte gjorde nått då jag fyllde år i tisdags och kunde bjuda på kakorna igen. Tårta hade min käre vän Sofia bakat och dom smakade supergott och var jättefina!!!

¨

Man blir trött av att få vatten på huvudet =)

Veckan som gått har bestått av mycket fika då jag fyllde år i tisdags och har firats både då och på onsdagen. Torsdagen blev det ännu mer då Julius slutade första klass och vi fika i gröngräset på en filt till toner av Lady Gaga framförd av Brållans med brudar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin - mamma till My:

Fina ni var :D

Kommentera inlägget här :