Lust och ork

publicerat i Allmänt;


Veckorna rullar på och jag hittar ingen lust till att skriva direkt. Midsommar har sprungit förbi och vi hade en mycket trevlig dag. Dock mycket besviken på Djulös midsommarfirande då jag sett fram emot något storslaget men där hade jag sjukt fel. De sämsta jag varit på under alla år så nästa år blir de Julita gård som vanligt.
Kvällen tillbringade vi hemma hos Hammarn och Marie, grillade och hade allmänt trelivgt. Unnade mig lite vin och en cider. Leia sov gott i vagnen redan vid sju tiden och vaknade inte fören vi åkte hem vid ett tiden. Hon fick lite mat och somnade om gott när vi kom hem. Jag somnade nog runt två tiden och Leia tyckte att vi skulle gå upp redan vid fem tiden på morgonen. Kändes som jag hade litervis med grus i ögonen men efter typ  1 liten kaffe så började jag vakna till liv.

Fin fint väder har vi fått också. Älskar verkligen att den är varm ute men dock jobbigt när man har en liten som inte kan vara ute allt för mycket i värmen. I dag var vi ner på stan och träffade världens bästa Emma i värmen. Leia var som vanligt alltid lika glad och bara flinade hela tiden. Leia här därimot vägrat att sova idag ( sovit 1 timme)så nu hoppas jag på att hon sover hela natten. Gjorde min lilla tjej natten som var och jag var så utvilda när jag vaknade i morse.









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida och Olle:

Ja, visst är det lite väl varmt för de små nu. Jobbigt att vara ute. Dock är det i princip lika varmt inne, svettigt. Känner igen det där med att vägra sova på dagen. Olle har ju också haft en del såna dagar den senaste tiden. Till slut blir de övertrötta och kan inte somna för det, det är min teori! =) (Varför sova, när man kan vara vaken? Man kan ju missa något då, hälsar Olle) ;o) Ha en bra onsdag! Kramar från Marmorbyn!

Kommentera inlägget här :