Promenad i snöväder

publicerat i Allmänt;

Sov ganska så dåligt inatt låg och vred och vända mig som sjutton runt fem tiden. Vart kissnödig och sen när man väl var tillbaka i sängen ja då var man törstig. Gick upp vid kvart i åtta då jag skulle träffa Emma nere på stan vi halv nio för att ta en promenad. Blev en ganska så lång promenad trotts snövädret. Väl hemma vid tio så hade de ju kommit ca 1 dm snö så det blev lite skottning på uppfarten och ja när jag väl var klar efter en halvtimme så var jag helt svett. Så nu tycker jag att de räcker med snö för usch vad jobbigt det var och de kändes som sjutton i ryggen efteråt men inte ens en lite förvärk fick jag. Så att skotta hjälper tydligen inte för att få igång de hela och jag som längtar som sjutton efter bebisen nu. Blev inte bättre av att Mats jobbarkompis kom över igår med sin nyfödda lilla flicka som var 4 dagar gammal, så lite och söt!

Blir en lugn eftermiddag idag men en massa slöande framför tvn för min del. Ikväll därimot lär de bli mer att göra. Sak iväg och storhandla sen så ska Filip komma över och plugga igen ett avlopp åt oss och sen ska de sista av den nya väggen upp.

Kommentera inlägget här :