Pannkakor i stora lass

publicerat i Allmänt;

Ja här ska de bli pannkaka till middag vilket är väldigt uppskattat här hemma. Jag tycker där i mot inte de är lika kul då de är jag som har äran att steka alla dessa pannkakor. Jag har ju inga små ätare här i huset precis. Brukar väl bli en timme vid spisen ungefär.

Fick svar från bäckenröntgen idag och min mått visade sig vara normala, en rejäl lättnad att äntligen ha fått svar. Så nu är de bara att börja förbereda sig inför förlossningen så gott det går med alla dessa profylaxövningar och så. Tycker bara att jag känner mig så löjlig när man sitter där och ska försöka föreställa sig att man har värkar. Men de är väl bara att profylaxa på för det är tydligen väldigt bra.

Blev ju lite bullbak idag med och här har vi resultatet!



Sen får man ju passa på och ta lite kort på sig själv nu när man är gravid så man har något att titta tillbaka på sen när bebisen har tittat ut.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Elin - gravid v.40 ♥:

Åh vad skönt att dina mått var normala! :-D

2:a kommentar, skriven , av Ida Solberg:

Åh vad duktig du är som bakar och står i. Bullarna ser grymt goda ut!

Det där med profylaxandning ja..och massagen. Har ni övat mycket hemma? Det har inte vi, borde nog börja öva mer nu. Men som du säger, känns lite konstigt när man inte har värkar på riktigt..hehe. Ha det gott! Kram

3:e kommentar, skriven , av Anna svarar...:

Vi har inte öva något här hemma heller men ska välta tag i det snart. Försöker öva lite själv men kan ju vara bra att ha med Mats på lite också =)

Kommentera inlägget här :