Nattuggla

publicerat i Allmänt;

Vaknade vid halv tre inatt och var kissnödig, nåväl bara gå upp på toa och sen gå och lägga sig igen. Men nej inte den här natten, jag kunde verkligen inte somna om. Låg och vred och vände mig fram till halv fyra tog jag täcke och kudde kilade ner för trappen och la mig i soffan och kollade på Sunes Jul. Hungrig blev jag också så blev en banan och en kopp varm choklad. Sista gången jag kollade på klockan så var hon strax innan 06.00 och sen vaknade jag vid sju då Mats och Julius kom ner för att gå iväg till fritids/jobbet.
Efter de gick de inte heller att sova så blev att se på lite Nyhetsmorgon och slumrade till där någon gång och vaknade vid halv nio och var hur trött som helst så jag gick inte upp ur soffan fören vid halv tio.

Har nu på förmiddagen bara tagit det lugnt. Målat lite på ett projekt jag håller på med och nu blir det att ta tag i all tvätt som behöver vikas och sen måste jag röja lite på övervåningen. Skulle kunna tror att någon har kastat upp en bomb eller nått. Men blir lätt så när man håller på och renoverar och fixar hela tiden.

Kommentera inlägget här :