Jag lever...

publicerat i Allmänt;

Då är man tillbaka efter lite jävligheter. Har nämligen legat magsjuk för andra gången på en månad. Så min kropp är helt slut nu. Här pratar alla om att ladda innan förlossningen med att äta en massa kolhydrater och vila men här hemma har jag precis gjort tvärt om. Har rensat kroppen totalt och har rasat två kilo igen på bara två dagar. Som tur är så tar bebisen det den behöver så jag behöver inte vara orolig men allt kan ju dra igång när som helst och vore ju trevligt om man har någon form av ork till det.

Så idag mår jag bättre så ska försöka ta en liten promenad runt kvarteret bara för att få lite friksluft. Sen blir det till att städa här hemma så ingen annan åker på skiten jag haft nu. Ska tvätta alla sängkläder, handdukar och städa toaletterna ordentligt med ytdesinfektion. Ett jävla skitgöra men någon måste ju göra det också.

Nej nu ska jag äta ett par riktigt goda smörgåsar och dricka en stor kopp te.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Stackare! Hoppas du hinner ladda upp lite nu innan bebis behagar komma ut. Och hoppas du får vara frisk fortsättningsvis! Kram

Kommentera inlägget här :