Hemsk torsdag!

publicerat i Allmänt;

Usch natten var hemsk och det blev inte många timmars sömn. Ett jävla tryck i magen och en hemsk halsbränna som inte ville ge sig trotts ett antal Novalucol. Även dagen har varit hemsk då magen har varit så jävla spänd upptill och de trycker som fan mot magsäcken. Har knappt ätit något alls idag och har bara kännt mig konstig, illamående och trött.

Var hos BM idag också och allt gick bra trotts att jag mådde skit. Idag hade Kerstin en elev hos sig som fick ta hand om mig. Mycket duktigt var hon fast hon hade lite svårt att hitta hjärtljuden när hon skulle lyssnad. Var nästa orolig en stund med jag hade ju känt bebisen precis innan rört sig och jahon lyckades hitta de tillslut.
Hjärtljuden idag låg på 130 och SF måttet på 33-34cm. De tyckte fortfarande att de var ganska så litet och så ska på UL nästa vecka på tisdag bara för att se hur liten den är. Men Kerstin tyckte inte alls att vi skulle vara oroliga eftersom jag inte är så stor så kan jag inte vänta mig att få en stor bebis.

Handla var vi tvunga att göra idag också som alla andra i Katrineholm. Jag gick och mådde pyton där inne och kände bara stress i kroppen så fort jag klev in. Men handligen gick mycket bra och vi träffade även på Ida och Fredrik och som vi pratade lite bebis och gravidsnack med, alltid lika trevligt!

Hem för att laga mat, pannkaka blev det och fy de var fan inte kul att stå och steka när de redan känns som man har ett ton pannkaka i magen som ligger och jäser. Men fick gilla läget då Mats och Julius var iväg på handbollen.

Har sen kl sju intagit soffläge och har nog tänkt somna här ikväll med. Hoppas på att natten som kommer blir bättre för i morgon vill jag vara pigg för då är de dax för vattengympa igen.

 

Här är jag nu i veckan 39, sprängfärdig!

Kommentera inlägget här :