Härlig onsdag!

publicerat i Allmänt;

Ja gårdagen var helt kanon! Gick upp vid nio tiden på morgonen och fick kort där efter ett sms från Sofia som undrade om jag ville luncha med henne och Sigrid på stan. Jag blev superglad då jag inte hade några som helst planer för dagen. Åt lite frukost och sen så fixade jag iordning mig. Vi åkte ner på stan vid elvatiden och gick runt och kollade runt lite. Sofia var ute efter nya gardiner och jag skulle ha ett till örngott till bebiskudden.
Blev lite lunch på C & L och for vi vidare upp till Jysk och Öb.

Hade en lugn och skön eftermiddag med lite fix och tv tittande. På kvällen så hade jag lovat Sofia att ha Sigrid en stund så hon och Tomas  kunde få unna sig ett litet restaurangbesök.
Tänk vilken mysig lite tjej Sigrid är. Vi åt mat, kollade på hästar på datorn, sjöng imse vimse spindel och lekte med klossar. Hon tyckte även min mage var väldigt intressant och när jag sa till henne att de var en bebis i magen så tog hon sin hand och strök över magen försiktigt.



Hon kom även på att magen går ju utmärkt att använda som lekbord åt klossnarna.

 


Kommentera inlägget här :