Gissa datum

publicerat i Allmänt;

Har varit på MVC idag och allt såg bra ut. Lite lågt järnvärde med de var bara att knapra fler tabletter så skulle de lösa sig. Hon tycker även att jag hade ett ganska så lågt sf mått, låg på 32-33. Men de var inget jag skulle oroa mig för utan hon trodde mer att de var bebisen som sjunkigt ner i bäckengången. Men skulle de vara så att måttet var litet nästa gång med så får vi göra ett UL bara för att se hur liten bebisen är. Men som sagt de var inget att oroa sig för då jag inte är så speciellt stor själv.

Nu måste jag också dra igång en sån där gissningslek på när bebisen kommer och vad ni tror att de är för kön.Är beräknad till den 6 Feb, så här kommer en bil så sätt igång och gissa nu =)

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Elin - gravid v.40 ♥:

Jag gissar på 3 februari och en tjej! :-D

2:a kommentar, skriven , av Johanna K:

Jag gissar på en liten tjej till den 4 feb! <3



Lycka till!

3:e kommentar, skriven , av Jennie Sparén:

Hm.. jag gissar 8 februari och en pojke!

Åh så spännande! :D

4:e kommentar, skriven , av Bettina:

Tror på 4/2 :) En liten kille..

5:e kommentar, skriven , av Maria:

6:e kommentar, skriven , av Ida Solberg:

Jag gissar pojke och 11 februari! =)

7:e kommentar, skriven , av Carro och Troja:

8:e kommentar, skriven , av Carro och Troja:

13/2 flicka 3215g 49 lång

9:e kommentar, skriven , av Carro och Troja:

13/2 flicka 3215g 49 lång

Kommentera inlägget här :