Fika med Emma

publicerat i Allmänt;

Blev lite städning idag och sen blev det en promenad bort till Emma i det vackra vädret. Där bjöds det både på tårta och blåbärspaj, mums! Blev mycket bebisprat som vanligt och tror nog att de inte bara är jag som längtar efter att bebisen ska komma ut nu =) Tror/Vet att Emma är riktigt sugen på att få mys och sniffa på bebis =)

Fredag i morgon och äntligen startar gravidvattengympan igen, jippi!! Ska bli så kul att få se både nya och för hoppningsvis några gamla ansikten också.

Här hemma är de nu handboll för hela slanten. Jag, inte så sjukt intresserad av handboll men spelar Sverige så kan jag lätt se det med datorn i knät =) Nej men lite spännande är de ju och jag fick ju se mitt favoritprogram som är "halv åtta hos mig" innan så.

Kommentera inlägget här :