Äntligen Fredag ,eller?

publicerat i Allmänt;

Ja jag hade verkligen gått och längtat till fredagen och vattengympan men fick hoppa den idag. Magen har börjat krångla igen och man vill ju inte att de ska hända en olycka i bassängen. Känns som jag en hel kolsyreapparat i magen och så fort jag rör mig så hör man hur de drar gång världens orkester där inne. Har hört att orolig magen kan vara ett teckan på att förlossningen är på gång och jag skulle inte tack nej precis.Är ganska så trött på att gå gravid nu även om de är supermysigt vissa stunder. Men att aldrig få känna sig helt hundra tar på en och efter två magsjukor inom en månad så börjar kroppen säga ifrån. Så idag ska jag bara ta det lugnt och försöka vila. Så svårt eftersom jag blir så lätt rastlös.

Har börjat känna av mer molande värk (mensvärk) de senaste dagarna och de har brörjat at trycka på som sjutton neråt också speciellt på kvällen så jag hoppas att de är på G snart!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på några avsintt av Sex and the city.

Kommentera inlägget här :