Molande värk

publicerat i Allmänt;

Ja i morse vaknade jag vid 04.30 och kände hade ganska så kraftigt molande värk, toaletten kallade då jag också var kissnödig. Gick tillbaka för att lägga mig men kunde inte somna om. Märkte mer och mer att jag fick som värka, typ som om någon stack knivar i en ( höll i sig i ca 40sek/gången ) Började klocka dom då jag var nyfiken på om de kanske var på gång och ja de låg på allt mellan 5-6 min mellan upp till tio minuter. Ville inte väcka Mats utan lät han sova fram till hans klocka ringde vid sju. Berättade då för han att jag hade lite värkar, men som nu hade avtagit. Skickade iväg han till jobbet och sen somnade jag. Vaknade vid nio och då var allt som bortblåst. Har nu kommit och gått lite under dagen men de är mest lite molande värk som håller i sig. Så får se hur länge bebisen vill stanna inne i magen nu men hoppas på att de dra igång snart igen.

Kommentera inlägget här :