Besök

publicerat i Allmänt;

I morse var de riktigt segt att ta sig upp ur sängen. Sov mycket tungt hela natten ( förutom när jag var upp de där 4 gångerna och kissade )och enda fram till klockan åtta i morse. Då ringde klockan och de var bara att pallra sig upp för att fixa lite här hemma innan jag skulle få frukostbesök av Sofia och Sigrid. Var mycket trevligt att få ha lite sällskap vid frukosten i morse vilket inte blir allt för ofta nu (förutom på helgerna). Även bra för mig då jag äter lite mer ordentlig en när jag är själv. Är en riktig slarver just nu med maten när jag går hemma på dagarna. Lunch blir de oftast inte alls utan brukar istället äta en frukt eller kanske ta en smörgås. Sofia och Sigrid åkte här ifrån strax innan elva då Sofia skulle iväg och lämna lillstumpan på dagis innan hon började jobba.

När de åkt så blev de till att ta fram dammsugarn för att ta ett varv i huset och sedan blev de till att tvätta och plocka undan lite efter ens älskade sambo som hade spritt ut halva garderoben på golvet i sovrummet. Fattar inte hur en karl lyckas sprida så mycket kläder runt omkring sig, de är väl jag som borde vara så eller?

Slängde ihop en kladdkaka också i väntan på nästa besök. Ja för här hemma har vi haft besök av Ida och Fredrik från föräldrarguppen ( som väntar bebis till den 24 feb) . Så himla trevliga människor, lätta att umgås och prata med! Så vi hade en riktigt trevlig eftermiddag här hemma med lite visning av vårt hus och sen fika med mycket prat ( blev endel bebissnack vill jag lova).

Nu sitter jag här och bara inväntar halv åtta hos mig ( ett av mina favorit program) och sen att mannen i huset ska komma hem då han är på fotbollsträning.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Mysigt med besök från Ida och Fredrik! =) Får jag vara med och gissa datum när eran lilla stjärna kommer till världen? Gissar på 7 feb, flicka. Kramar

2:a kommentar, skriven , av Ida och Fredrik:

Tack för fikat och sällskapet idag! Det var himla trevligt, vi gillar er skarpt! =) Vi ses och hörs! Kram kram

3:e kommentar, skriven , av Anna svarar...:

Ja Elin här får alla var med och gissa så nu finns du också med på listan!



Ida och Fredrik vi gillar er också =) Kram



Kommentera inlägget här :