Kvällsmat??

publicerat i Allmänt;

Har varirt på promenad med Sanna och lille Max, frukosten är intagen och Leia sover nu i vagen igen. Jag ska passa på och tvätta lite sofföverdrag och sen blir det en till promenad men då med Maria och lilla Linnea. Blir även till att ta fram stykjärnet och stryka några överdrag till soffan som jag tvättade igår. Så tråkigt men blir så mycket finare när de är slätt.

Diskuterade kvällsmat men Mats över sms förut och ja vi kom inte fram til något vettigt som vanligt. Så jag ska väl ner och rota i frysen efter nått att äta. Så tråkigt att alltid behöva tänka på de där med mat. Ibland önskade jag att vi hade en kock här hemma. Kanske sjukt att man önskar det då både jag och Mats är kockar ( endast jag som jobbar med det) men att laga vanlig vardagsmat hemma är så tråkigt.

Kommentera inlägget här :