Tisdag!

publicerat i Allmänt;

Två sega dagar har jag haft här hemma så nu hoppas jag på att restan av veckan bjuder på lite mer. I morgon kommer i alla fall Ida och lilla Olle in och hälsar på mig och Leia. Vi ska äta lite lunch och sen kanske de blir en liten promenad. Måste skärpa till mig nu och bli av med mina sista gravidkilon. Men ack så svårt det är då man även vill ha lite lyx i vardagen.

I Leias mun pågår det krig mellan tänder och tandkött. Tänderna har nu ett övertag vilket gör att vi har en ledsen tjej. Just nu är de 3 tänder påväg igenom samtidigt och vissa stunder gråter hon i panik pga av smärta. Alvedon får hon men vet ej om de hjälper så mycket. Hoppas att de snart har tittat fram för den här gången så hon blir lite gladare. Inte för att hon är ledsen hela dagarna men tycker så synd om henne att hon ska behöva ha ont.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av i min lilla lilla värld:

Jag ska snart få kämpa med mina gravidkilo. Har dock inte så många att bli av med, men det är de sista som är kämpigast

Kommentera inlägget här :