Snor

publicerat i Allmänt;

Här var vi vakna vid halv sju och Leia värkar må mycket bra tråtts en massa snor som rinner. Dock inget färgat om jag säger så utan bara genomskinligt och jag hoppas det förblir så också. Nu far hon runt som en liten vilding här hemma på golvet och pillar på allt. Tv-bänken men dvd och boxen är superskoj fast de är stort NEJ. När vi går fram och säger nej till henne tittar hon bara på oss och flinar.

Måndag och Mats ska jobba. Jag ska ta en promenad med Fredrik och Linnea sen. Ska försöka ta mig till Nävertorps kyrka idag med för att handla lite barnkläder till lillsnuttan. Men vill ju inte släpa med Leia där inne och abslout inte nu när hon är snorig. Ska se om brorsan ska in till stan, kanske han kan ta Leia en stund medans jag shoppar. Nej nu väntar gröten på Leia och kaffet på mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Blev det några fynd i Nävertorpskyrkan? =)

Kommentera inlägget här :