Måndags morgon

publicerat i Allmänt;

Som vanligt går det några dagar mellan skivandet och de beror på att vi har haft fullt upp här hemma. Har fått tagit hand om Mats som gjorde illa knät på en fotbollsmatch. Han har inte varit allt för rörlig i vårt hus de första dagarna men nu är han bättre och tillbaka på jobbet. Helgen har vi spenderat större delen v tiden i badrummet på övervåningen där vi målar. Det blir så fint så nu vill jag bara att de ska bli klart så man kan få lull lulla lite där inne. Inte för att de ska vara så mycket där inne men tänkte köpa lite nya handdukar och sen någon murgröna.

Har tagit en promenad på morgonen med Sanna och Max. Konstigt väder ute idag för tyckte de var kallt när vi gick men blev sen lite svett efter en stund och luften kändes tyngre på något sätt. Antar att de är för att de ligger regn i luften som inte verkar vilja komma ner. Hoppas bara att jag och Leia klara oss från regnet när vi ska ner på stan sen och köpa en ny slang till däcket på Leias vagn. Så tråkigt att lägga pengar på det och den är andra slangen som går på väldigt kort tid. Visst det kostar inte så mycket men som sagt tråkig utgift då jag kunde köpt något fint klädesplagg till Leia istället.

Har ju lovat att jag ska sätta in bilder på skåpet jag målade om men har kunnat tagit någon bild på slutresultatet då den nu agerar badrumsmöbel åt allt som stod där inne förut. Men lovar att fixa det så snart badrummet är klart. Ska även ta en före och efterblid på badrummet så ska ne få se hur fint det har blivit.

Nu väntar tvätten på att bli hängd så bara att köra igång.

Kommentera inlägget här :