Kärleksmums!

publicerat i Allmänt;

Nu har helt plötsligt en vecka gått sen jag skrev sist. Hinner inte riktigt med längre men ändå känns det som att tiden går jätte segt. Har med stora steg traskat in i vecka 30 och i morgon (torsdag) är det dags för vår första föräldrarträff. Har inte direkt några stor förväntningar utan hoppas på att de ska ge en nått iallafall. Även kul att träffa andra blivande föräldrar och vem vet kanske några som man även kan umgås med utöver föräldrarträffen också. Vore iallafall superkul då jag känner mig lite ensam just nu.

Har idag haft första inskolningen för Lina som tar över efter mig från och med den 8 dec. Så himla skönt med lite hjälp på jobbet och särskilt nu när diskmaskinen har varit trasig i typ två veckor. Kroppen är trött och sliten men har ändå svårt att sova ordentligt. Börjar märkas rejält nu att man är gravid och att man inte är lika rörlig längre. Bara att vända sig i sängen eller gå upp ur den börjar bli bökigt. Lär ju inte bli lättare heller ju längre in i graviditeten jag kommer.

Var så himla uttråkad när jag kom hem idag så jag fick för att jag skulle baka och slutresultatet blev mockarutor/kärlkesmums. Ja och visst blev de mumsigt!!

Kommentera inlägget här :