Långhelg...

publicerat i Allmänt;

Har precis kommit hem från en hurt runda. Super skönt att röra lite på sig då jag inte kännt mig hlet okej under två dagar. Veckan som gått så har jag mest hållt på ute i trädgården. Mycke som ska göras så här års. Har både rensat ogärs och ränsat bland blommorna då de har spritt sig så in i helvete. Vi har fixat klart gräsmattan eller vår blivande gräsmatta kanske man ska skriva för just nu är de jord och gräsfrön bara. Så den här veckan har vi vattnat som f*n för att de ska bli lite grönt till sommaren.

Helgen blir det full fart så jag är väldigt tacksam för att den är extra lång den här veckan. I morgon så fyller mitt älskade gudbarn Sigrid 1år så då blir de till att åka på kalas. Sen har vi fullt upp här hemma med bestyr så som tvätta,städa oxh fixa i trädgården. På Fredag så ska Mats jobba och jag får fin besök av min Mamma,Bosse, min moster och hennes vän Carina. Vi ska äta lite gott och sen blir det kanske en sväng ner till öltältet om vädret tillåter. Lördag så ska jag på klädparty och på Söndag är de dop för lilla Milo.

Nu blir det en dusch och sen lite mys i soffan med en bra film ,täck, kudde och en kopp var choklad...



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maria(kusin):

ni kommer ha så trevligt =) bästa mamma och carina på besök ;)

Kommentera inlägget här :