Trött...

publicerat i Allmänt;

Ja usch vad trött jag är idag. Var riktigt segt att ta sig upp ur sängen i morse för att gå till jobbet. Hade gärna sovit några timmar till men det kan man ju glömma när man Har varit en hektisk dag på jobbet. Som vanligt kommer de alltid nått när man har som minst tid och idag så var de varor från papyrus. Sen gick de inge bra att göra kesokaka och jag tycket inte alls den blev bra men barnen tyckte tydligen det för dom åt som fan =)
Nog om mitt jobb nu.

Jag har ju som sagt börjat träna fotboll igen och de går väl helt okej. Man märker ju att de var länge sen jag spelade fotboll. JAg blir så frustrerad när de inte går som jag vill. Men fick vara med på match i Fredag och ja de gick väl sådär för oss eller jag vi förlorade men men. Jag var väl inne sista 20 kanske och jag var fan helt slut efter de. Hade ont i hela jävla kroppen och kunde knappt gå. Ikväll så är de träning och jag får se hur de går.

Funderar på om man skulle försöka göra något vettigt som typ tvätta eller kankse städa lite. Men skulle vilja att Mats kunde gör något nån gång men man får ju tjata tills man slut inte orkar och sen gör man det själv istället.
Hm inte bra men jag kan fan inte se saker ligga eller låta bli. Men den här gången ska ja ge mig fan på att han ska få ta tag i den där tvätthögen först.


Kommentera inlägget här :