Fotbollsträning

publicerat i Allmänt;

Nu har jag inte skrivit på några dagar...igen... I helgen så har det varit full fart så nu till helgen tänkte jag försöka ta det lugnt. Igår så hade vi besök av Julius lille kusin Liam. Jag hade lovat han att vi skulle leka så de gjorde vi. Vi gjorde sandkakor,kasta boll,sparkade boll, grävde efter mask men Liam gillade inte maskarna så vi fick stoppa tillbaka dom och säga hejdå. Men bara två min senare ville han gräva mask ingen.Men så fort han fick syn på den så ville han att vi skulle säga hej då till den och stoppa tillbaka masken. Så höll vi på i typ 30 min =)



Idag så har jag varit på fotbollsträning. första gången på typ 8år. Men det gick över förväntan och ja jag träffade ju bollen men den hamnade inte där jag ville. Men det var superkul och jag kommer ha jordens träningsverk i morgon. Men man får gilla läget och köra på torsdag igen.

Nu blir de till att kura ner sig i soffan och somna in till någon dålig film.

Kommentera inlägget här :