Nässjö

publicerat i Allmänt;

Tisdag förmiddag och jag sitter framför datorn efter en timmes promenad i denna värmen. Den här värmen tar snart kål på mig. Går ju inte ens att vara ute nu om man inte ligger vid stranden. Men vem vill göra det själv, ja inte jag iallafall. Bara jag som har semester så jag får vänta tills i morgon då Mats är ledig.

Helgen som var tillbringade vi i Nässjö hos Mats pappa och han fru Åsa. Det har vairt supervarmt där nere med. Så vi har mest tagit det lugnt och bara varit. Förutom i lördags då vi hade en liten överaskning till Julius. Ca 1½ timmes bilfärd blev det och vi landade i Skaras sommarland. Gissa om det var en nöjd kille när han insåg vad de var för nåt =) Blev åtta timmar inne på sommalandet med mycket karusellåk, glasätande,lotterier och plask i vattenlandet som jag tycket var absolut bäst i denna värmen. Julius var totalt slut efter den dagen och vi han bara åka fem minuter i bilen så sov han sen.



Söndagen blev det hemfärd vid tre tiden så vi skulle hinna hem till finalen i fotbolls VM. Vi stannade även till i Gränna för att inhandla lite polkagrisar som jag är barnsligt förtjust i. De hade en ny smak eller jag har iallfall inte smakat den förut och de var hallon/rabarber som var sjuk god!!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

Gud vad gott de ser ut=)

2:a kommentar, skriven , av Anna Frisell:

Ja de är ju barnsligt gott med polkagrisar. Men man kan inte äta för mycket av dom för man blir helt sträv i munnen efter allt slickande ;)

Kommentera inlägget här :