Helgen

publicerat i Allmänt;

I helgen så har jag och Mats tagit det lungt och gjort lite utflykter bara för att få komma bort en stund från allt. I lördags så var vi iväg till Söderköping för att äta lite glass på smultronstället. Första gången för mig och det blir nog inte den sista. Mycket gott smakde det den dagen då det var så fruktansvärt varmt. Vi hade även bestämt oss för att gå upp på berget bara för att jag aldrig hade varit där och ja upp för gick det ju. Fy fan jag var helt slut när vi kom upp .Svetten bara rann på mig och ja lite fin var väl utsikten men de va fan inte värt att gå upp i den jävla värmen.



Mats kom på att han var lite kissnödig så där halvväg upp så ja det fick bli en kisspaus.



Här har vi den vackar utsikten.

På Söndagen åkte vi ut till Aspen för att ta farmor och farfars båt ut på sjön för att sola och bada lite. Vi rodde rakt över hela sjön enda bort till "grill" platsen. Supermysigt och inga som är där heller för de är en jävla kostig att ta sig ut dit från land. Men med båt funkar det utmärkt men det tog typ en timme att ro då deras åror är från 80-talet och lite halv murkna. Men vi hade ju ingen tid att passa så de gjorde ju inget. Efter en dag på sjön så åkte vi hem till farmor och farfar för lite fika och tack för lånet av båten. Även en sväng hem till pappa för att se hans nyrenoverade sovrum som blev superfint.



Inte taget från Aspen då jag glömde kameran hemma. Men här är en bild som är tagen ute hos mamma från förra helgen då vi var där och fiskade och åkte lite flotte.

Kommentera inlägget här :