Fredagskväll

publicerat i Allmänt;

Jaha här sitter man i soffan och glor på gamla avsnitt av Mammas pojkar. Är väl inte skitkul men finns inte så mycket mer att se på. Har ingen lust att göra något heller efter jag har hållt på hela dagen ut och rensat ogräs i rabbatterna. Så nu verker det lite i ryggen och det lär väl vara ännu värre i morgon. Men det är bara att bita ihop då och forsätta fixa ute i trädgården.



Helgen blir väl inte roligare en så eftersom Mats jobbar 9.00-21.00 hela helgen och jag har inga planer på nått annat en att vara här hemma. Skulle kunna passa på och städa lite men har ingen lust när det är såhär varmt. Då får de allt ta och bli lite svalare och så får de gärna regna lite också. Skulle även behöva fylla upp frysen med lite kaffebröd och matbröd men som sagt då måste de bli svalare för inte orkar jag stå i den här värmen och baka.

Just nu vill jag bara att Mats ska komma hem för är så rastlös och uttråkad. Hoppas på att han hyr en film på vägen hem också för tror inte att de var nått bra på tv ikväll. Blir nog till att slänga på en film nu med för inte hittar jag något sevärt på tv och så kan man ju hoppas på att tiden går fortare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Tack för tipset =)

Kommentera inlägget här :