Första lediga dagen...

publicerat i Allmänt;

Vaknade i morse av ett ryck då klockan ringde. Han tänka att FAN nu har jag försovit mig men kom sen på att de inte var min klocka som ringde utan Mats klocka. Att jag för första gången fick ligga kvar och att Mats fick gå upp först. Men blev inte så långvarig i sängen utan steg upp vid 07.15 då min lilla vilding i magen inte ville sova mer.

Känns konstigt att man ska gå hemma nu tills bebisen kommer. Men lär nog inte vara sysslolös precis. Ska förberedas endel till jul och sen en massa till bebisen sen så ska jag ju passa på och vila upp mig också. Så det lär nog bli en lite lunch lur sen innan jag ska iväg på föräldrar träff.

Har även tänka att jag ska ta mig ut varje dag på en lite promenad så man håller igång kroppen. Även om kroppen känns tung och man har ont så ska man ju inte vara helt stilla. Just nu så går det ganska så bra med motionen eftersom jag gått från och till jobbet enda fram tills nu. Men jag märker ju att man inte alls är lika smidig och snabb längre utan mer gungar fram.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Kommer du att blogga mer nu när du är lite ledig? :) roligt att jag hittade din blogg!

Kommentera inlägget här :