Lucia och V33

publicerat i Allmänt;

Idag är de Lucia, min mosters 50 års dag och min och Mats förlovningsdag! Vi ska kl 12.10 bege oss upp till Sthlm med buss och sedan ut på östersjön för att fira min moster.
Ska bli riktigt roligt att komma iväg en vardag. Hoppas att jag orkar hålla mig vaken till midnatt i allafall. Har haft två nätter med dålig sömn här hemma vilket har gjort att man fått en jävla huvudvärk. Men har laddat med huvudvärkstabletter och sen får jag försöka att sova lite på bussen upp.

Morgonen här hemma började med att pappa kom hit på lite lussefika då han varit på sjukhuset för lite prover. Blev en lite rask promenad i kylan bort till Ica nära för lite frukostbullar som jag ska bjuda mamma och bosse på när de kommer. Har även hunnit med att tvättat och fixat lite här hemma så man får komma hem till ett någolunda städat hem.

Idag har vi även gått in i vecka 33 så nu börjar det närma sig.

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Elin - gravid v.35 ♥:

Åh vad roligt! Ha en det kanon ute på havet! =)



Grattis till förlovningsdagen och ny vecka!



Kram Elin

2:a kommentar, skriven , av Bettina:

Njut av sista tiden snart är magen bort & ni har er skatt :)

3:e kommentar, skriven , av madde:

Ooo att du vågar åka båt :S jag va så fjollig när ja va gravid, tänk om de startar mitt ute på sjön haha :P Tänk att de bara e 7 veckor kvar nu, men magen ser liten och begändig ut fortfarande :P kramis

4:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Åh så mysigt för er att ni ska få en liten bebis! :>

5:e kommentar, skriven , av Anna svarar...:



Ja här ska det njutas massor =)



Ja jag var lite orolig att de skulle sätta igång men resan gick bra och inga känningar. Ja magen är en så länge inte allt för stor men den lär väl svälla här i mot slutet =)

Kommentera inlägget här :