Jag vill ha sömn

publicerat i Allmänt;

Ja i flera nätter har jag inte sovit ordentligt. Men det är väl kanske en förberedelse på de som komma skall. Men en hel natts sömn vore väl ändå trevligt. I går så gick jag upp vid 04.00 för att bebisen for runt och de gjorde ont i magen. Blev ett varv i köket där jag fixade en smörgås och ett glas varm choklad. Sen satte jag mig i soffan och kollade på Sunes jul och somnade väl till efter en stund iallafall och vaknade när Mats skulle åka till jobbet vid halv åtta. Förmiddagen var seg och tog mig inte för nått här hemma. Men satte iallafall på en tvättmaskin en bebiskläder =)



Åkte iväg till jobbet och åt lite julbord med de söta små dagisbarnen. Hade en väldigt trevlig stund med god mat och trevligt sällskap.

Sen blev det en sista träff med föräldrargruppen där vi hade lite massage och pratade lite tiden efter och samlevnad. Känns lite tråkigt att de var sista gången men vi kommer ju ha lite träffar när bebisarna kommit. Så nu är de bara att invänta de små liven.

Idag så har jag tänkt att jag skulle hinna med att städa lite och sen så fixa köttbullarna till julboret. Kanske hinna med ett var nere på stan också för att inhandla lite mer järntabletter.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida Solberg:

Hej! Kul att läsa din blogg! Och kul att tvätta bebiskläder..gilla! Det ska jag göra i mellandagarna har jag tänkt, medan Fredrik målar och tapetserar barnrummet! =) En fråga gällande bebiskläder: Hur mycket kläder har ni köpt i storlek 50 respektive 56? Det är så svårt att veta hur mycket man behöver, tycker vi. Vi ses och hörs! =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja det är jättesvårt då man inte vill köpa för mycket innan då man inte vet vad det blir. Men vi har nog köpt 6st bodys i stl 50, 3st byxor i stl 50, 1 pyjamas i stl 50 sen ett set med byxa och en tjockare tröja i stl 50. Samt två mössor, lite strumpor och en overall i 50/56. Sen har vi köpt 4 bodys i stl 56, 3 par byxor i 56. Så vi har inte köpt så jättemycket utan vi vill vänta och se =)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Förra kommentaren var från mig, Anna =)

Kommentera inlägget här :