Fredag förmiddag

publicerat i Allmänt;

Nu är det min tredje lediga dag och det känns riktigt skönt. Har dessa tre dagar hunnit varva ner lite och känner nu att jag får sova mer på nätterna. Kroppen känns mer utvilad och jag känner mig mycket piggare. Dock så har jag problem men lite obehagskänsla som kommer över min kropp några gånger om dagen. Känner mig helt yr i kroppen, blir varm och jag vet inte om jag ska stå, sitta eller ligga. Allt känns bara obehagligt och tycker det trycker i hela kroppen. Vet inte om de är så att bebisen kommer åt någon/några nerver eller vad de nu är.

Idag ska jag ta och göra det sista städningen innan helgen. Blir till att skura i alla rummen och sen plocka lite nere i källaren. Ska ta mig en promenad här snart i det vackra vintervädret och sen blir det nog lite bakning.


Kommentera inlägget här :