Fredag med feber...

publicerat i Allmänt;

Ligger i soffan och är febrig och hostig. Hade hoppats på att slippa det men nej klart jag ska bli det såhär dagarna innan man börjar jobba. Något som stör mig ännu mer är att jag inte kan göra något med Mats. Knappt sett röken av han idag då han varit nere vid Djulö och hälsat på Mathias och nu är han iväg och fiskar.

Ja gårdagen ute hos mamma var toppen. Hade hur mysigt som helst hela dagen. Gick en lång promenad i skogen och plockade en massa kantareller och åt blåbär. Kvällen enligt mig blev väl sådär Mats kom inte fören vi sex och hämtade mig trotts att jag sagt till han att inte komma sent utan till fyra så man slapp stressa och så vi/ jag skulle hinna dusch och fixa mig innan restaurangbesök och bio.

han tyckte att de var inget att haka upp sig på och att vi skulle hinna. Blir så jävla arg och frustrerad när han inte bryr sig. Jag hade planerat att vi skulle ha en trevlig kväll med lite mat fösrt och sen gå på bio men de blev bara pannkaka. Han tyckte att jag inte hade någon anledning att vara sur typ och att vi kunde göra det bästa av situationen så ja de blev mat på Kina och en lånad skit film (enligt mig) hemma i soffan. Men jag orkar inte ta upp en diskution för så fort jag säger nått negativ så blir han arg på mig. Vet inte vad jag ska göra för kan tyvärr inte styra min hormoner som lever rövare i mig just nu.

Men kan ju hoppas på att jag blir piggare till i morgon så man kan göra nått tillsammas då som blir lite mer helhjärtat.




Mammas "nya"projket i trädgården



Fantasi finns det gott om hos mamma!!



Kommer bli superfint när allt är klart!!

Kommentera inlägget här :