Vanlig tråkig tisdag...

publicerat i Allmänt;

Tisdagkväll och jag sitter framför tvn och har allmänt piss tråkigt. Men de är ju bara att bit ihop och hoppas på att John Blund har lust att hälsa på snart. Även att han stannar hela natten så man slipper vakna hela tiden och så kanske han kan bota min just för tillfället jävligt irriterande rethosta så man får några timmar sömn extra.


Så här ser våran nya bil ut!

Dagen har inte bjudit på allt för mycker skoj precis. Var och besiktade vår nya bil som vart godkänd sen så har jag legat framför tvn medans Mats var iväg och fiskade. Ja för så fort han är ledig gör han allt annat förutom att vara med mig. Vill också tillägga att vi är barnlediga den här veckan också som vi knappt har vart på hela sommaren så vore ju trevligt om vi kunde hitta på nått men inte :( Men ska inte klaga för vi var ju till smultronstället i Söderköping i början av sommaren och de tycker han att jag ska nöja mig med tydligen suck.

Jag vill också ha din tid för att bara vara och hitta på saker. Får se hur de blir med bion på torsdag som vi tänkt gå på. Ger mig fan på att det inte blir av bara för att han är och fiskar i Norrköpnig nu under sina två lediga dagar. Nej nu ska jag inte vara en bitterfitta för vi tog ju faktiskt en fika idag på Sultans.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kusi´n maria:

alla männ är neanderthalare mer eller mindre så skam an ha en så är det bara att vara nöjd med det helt enkelt=/ love you pussss

Kommentera inlägget här :