Måndagskväll...

publicerat i Allmänt;

Måndagkväll och här sitter jag som vanligt framför tvn eftersom Mats är på jobbet och kör ett nattpass. Just nu kryper det i hela kroppen på mig och har världens spring i benen men eftersom jag är en liten släng av ont i halsen och i örat så vill jag inte anstränga mig för mycket så idag blir det ingen kvällspromenad =(

Nu är jag inne på sista semesterveckan och det känns ganska så bra. Hade ju tre underbara veckor i början av semestern så att det regnar nu gör mig ingenting. Dock skulle jag vilja ha en lite strimma sol innan måndag den 9 aug så de hinner torka upp här hemma så man kan få fixa lite i trägården. För v 32 lär man ha fullt upp hela dagarna. Först jobba 7- 15.30 sen hem för att planera och fixa för Mats 30års fest som äger rum den 14 aug.

Min älskade Mats

Älskar dig!!

Kommentera inlägget här :