Söndag och sjuk

publicerat i Allmänt;

Japp ligger i soffan och är genomförkyld så idag tänker jag inte gör ett dugg. Bara ligga här och kurera mig och bli uppassad. Ligger och tittar på Fångarna på fortet nu och ja de får väl duga eftersom de inte finns så mycket annat att titta på. 
Se hela bilden

Hade en riktigt trevlig kväll igår hos Magnus, Jenny och lilla Ellen. Vi grillade ,åt gott och hade mycket trevligt sällskap. Vi gick hem skapligt då varken jag eller Mats var superpigga så var hemma till strax efter 23.00. Så hoppas på att man är skaplig i morgon när man ska iväg och jobba. Brukar kunna bli pigg över en natt så hoppas på det den här gången också. Mats är för tillfället ute och klipper gräsmattan med nya gräsklipparen som vi köpt i Fredags när vi var iväg till Örebro och Marieberg för lite shopping. Jag passade på och köpa lite nya leggings och sen så slog jag på stort och köpte ett par mamma byxor. Hade inte tänkt och göra de då jag tycker de jag har tittat på varit så jävla stora och fula. Men på HM på Marieberg fanns de lite mer att välja på så hittade ett par riktigt fina som satt skitbra och gud vad sköna de är. Kommer nog användas flitigt när de blir lite kallare nu i höst.


Något i stilen med de här byxorna.

 

Kommentera inlägget här :