Seg söndag

publicerat i Allmänt;

Ja idag har de varit en riktigt seg dag här hemma. Vaknade vi första gången vid fem i morse och var tvungen att gå på toa. Vaknade sen vid 8 tiden och var kissnödig igen suck sen så gick jag upp vid halv tio. Åt en stadig frukost och tog en långpromenad efter det. Skönt att komma ut och röra sig lite men blåste som sjutton. Känns att hösten börjar komma sllt närmre och för mig gör det ingenting. Jag tycker det är mysigt när mörkret kommer och man får tända hela huset med ljus och bara sita och mysa i soffan. Jag hoppas även att hösten springer på ganska fort och att de nya året kommer med storm. Känns just nu som en evighet tills mini ska få möta världen och jag längtar som fan.



Magen växer lite också. Idag gick vi in i v 17 ( 16+0)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

Tror nog att magen börjar växa lite=) puss, vill ses nån dag nu!

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Vecka 17...vilken gullig liten mage..hihi. Det känns så himla längesen tycker jag! =)

Kommentera inlägget här :