Kan man må bättre...

publicerat i Allmänt;

Jag och Mats har gjort något väldigt stort men det känns så bra!! Jo vi har köpt hus =) på götgatan 11 här i Katrineholm. Vi har tillträde till huset den 1 juli, läntar så sjukt mycket. Ska bli så skönt att komma ifrån den här trånga och tråkiga lägenheten. Ska bli så kul att få börja fixa i huset. Men det kommer nog ta ett tag för de är ju ganska mycket som måste göras. Vi ska börja med att sätta in ventelation på övervåningen och på vinden. Sen ska det tappetseras i alla rum och läggas nytt golv. Sen ska taken i rummen målas också. Men men vi har ju all tid i världen nu.

Hela jag utstrålar glädje just nu. Skulle kunna springa flerar mil för allt känns så bra. Har världen bästa sambo som jag tycket så mycket om. Han gör mig så glad.

Ja förutom min lycka till allt så tvättar jag nu. Inte allt för kul men det måste göras. Ska även ta ett ryck och diska, städa och ta en lång promenad. Sen blir det nog en sväng till Ica nära för att inhandla lite frukt. Har just nu blivit tokig i att äta passions frukt.

Sen blir det hem och tittat lite på tv och invänta lite kärlek och värme från Mats som jobbar ikväll och kommer hem vid halv tio tiden.

Kommentera inlägget här :