Helg...

publicerat i Allmänt;
Har varit så skönt med en lång helg. Synd bara att vädret har varit så hattit. Blir ju inte så att man kan planera något för vädret slår ju om på två sekunder typ.

I fredags så var det en ganska så lugn dag men kvällen blev lite mer fartfylld. Vi festade inte och så men José från Stockholm kom ner och skulle tatuera Emma och jag var ju inte sen med att säga att jag också var lite sugen på en tatuernig. Så jag gjorde en också =) och det gjorde jävligt ont på vissa ställen. Men men ska man va fin får man lida pin.
Men min far lär ju inte bli allt för glad . Han hatar tatuernigar så man får väl hålla den här gömd ett tag till man är modig nog att våga berätta det.

I lördags var vi ut till min mor en stund. Blev lite fiske och en massa god mat. Som vanligt så åt man för mycket av det goda så när vi är mitt ute på sjön så vill inte min mage vara med längre så vi får helt enkelt vända och släppa av  mig i land så jag får spring på toa =) Tänk att man aldrig lär sig. Men det blir så när man äter lite för mycket mjölkprodukter.

Idag har vi tagit det väldigt lungt. Varit upp till Mats mamma och tagit en fika och bara njutit av naturen. Hon har en så fin trädgård och man blir så avensjuk när de får fixa och dona. Vi vill också börja med det. Men nu är ju det lite drygt en månad kvar tills vi får flytta in i vårat hus. Så nu är det snart dax för att börja packa. Men det kan jag inte påstå att jag ser framemot. Man har ju så jälva mycket skit som man samlat. Får hoppas på att det går fort.

Kommentera inlägget här :