....

publicerat i Allmänt;
Känner mig lite smått irriterad idag. Kan tänka mig att de beror på att man är trött och att man stressar hela dagarna. Vill inte må såhär. Känns som jag alltid är trött och det är inge kul alls. Orakr ju fan ingenting. På kvällarna hinner jag knappt lägga ner huvudet fören jag sover.

Har varit på Axelssons lagerrensning idag. Tog mig dit på cykel i stormen och kan lova att de gör jag aldrig om. Fy fan vad man fick trampa. Var helt slut när jag kom fram. Sen in på lagret där det är hur mycket folk som helst som sliter och drar i allt de ser. SJälv tycker jag inte de hade så mycket att komma med. Hittade en söt liten tunika som är rosa och ja det är sant Anna köpte en rosa tunika. Är nog första gången jag inhandlat något i den färgen.

Stressa hem för att styra upp mat . Kom hem och började fixa men när Mats kommer  vill han inte ha någon mat. Så ja den kärleken man la ner på maten var ju helt i onödan. Ja så då blev jag lite sur. Dock hade jag inte hunnit så lång men endå. Sen typ en timme senare när Mats är i väg och lämnar lite saker så ringer han och säger. Är du hungrig, för jag tänkte att jag kunde styra förbi Mc donalds i så fall. Då kan jag lova att jag inte blev glad. För jag hade ju förberett för mat en timme innan och det var hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis. Härligt med karlar...

Nu sitter vi " Mats" och kollar på finalen i champions league och ja jag kan erkänna att jag sitter och sneglar lite men inte mer. Tänkte att jag skulle styra till sängen istället så godnatt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av clara:

ojoj rosa anna! Filmen hette, I love you, man. En amerikansk komedi som faktiskt var riktigt bra! jag och melina skrattade högt:)

Kommentera inlägget här :