Äntligen fredag...

publicerat i Allmänt;

Känns som denna arbetsvecka har varit väldigt lång. Hoppas på att nästa vecka går lite fortare. Den bör ju göra det eftersom att jag har fullspeckat schema på jobbet. Har så sjukt mycket beställnigar på olika utflykter och skit som klasserna ska på. Men men får väl passa på och vila upp mig i helgen.

Ja i dag var vi ner till banken och skrev på lite papper för lånet på huset. Var ju tvungen att betala in handpenningen till damen idag så ja nu är man lite fattigare. Sen hem för att laga lite mat, tacos blev det för vi har ju grabben nu i veckan och då brukar vi ha lite fredagsmys framför tvn. Ja och som alltid så somnar jag efter att jag ätit och ja sov väl en timmer eller nått. Fan alltid så på fredagar, är helt jävla slut då. Man går liksom på spänn hela veckan när man jobbar så på fredagen då slappnar man av ja och då somnar man. Men nu är jag vaken och orkar vara lite trevlig ikväll mot Mats.

Ska fortsätta se lite på tv nu. Sen ska jag ta mig i kragen och diska. Tråkigaste som finns men det måste ju göras. Ja av någon konstig anledning så är de alltid jag som åker på att göra det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cläry:

Jag har också blogg ju! :) puss

Kommentera inlägget här :