Ensam hemma

publicerat i Allmänt;
Vaknade redan klockan sju i morse och var pigg men vill inte gå upp så tidigt så jag försökte somna om och vaknade sedan vid halv tio då Bosse ringde. Ska åka ut till mamma ikväll för vi åker tidigt i morgon till Västerås. Så det ska bli skönt att komma ut och bli lite ompysslad.

Har varit utan min pojkvän sen i går morse och det är helt otroligt vad jag saknar han. Trodde att jag skulle kunna ta det bättre men inte. Kände mig så otroligt ensam igår. Hade nästa gjort vad som helst för att ha hans varma kropp intill min i sängen. Han ger mig så otroligt mycket kärlek och ibland känns det som att jag inte ger lika mycket tillbaka.

 

Besluta mig nyss för att titta på en film eftsom det inte går något bra på tv om dagarna. Så nu sitter jag och kollar
Sixteen candles en riktigt bra film enligt mig.
 




 

Kommentera inlägget här :