Let´s dance

publicerat i Allmänt;
Sitter här hemma hos min mamma och har ätit en utsökt middag som bestod av Ört och citron inbakad fläskfilé med hasselbacks potatis och kantarell sås. Smakade gudomligt gott, Tack mamma!!!

Nu sitter vi här framför tvn och kollar på Let´s dance. Ja kan väl inte påstå att jag blir jätte impad av deltagarna i år. Den som är mest talaangfull i mina ögon är ju Morgan. Han har ju både tackt  och ryttmen i blodet.  Men måste erkänna att jag blir väldigt sugen på att börja dansa själv igen. Tycker att det är så grymt kul. Men tyvärr har jag ju ingen dans partner.

Pratade lite med Mats förut, tänk att jag saknar han så mycket efter bara ett dygn. Trodde jag vara starkare men där hade jag fel. Men märker även av min pojkvän att han har svårt att hålla sig ifrån mig. Han har typ ring fyra gånger sen han kom upp och skickat en massa sms.

Nu börjar ögonlocken att tyngas ner och tröttheten börjar överta i min kropp. Dags att knoppa efter Let´s dance med tanke på att man ska upp tidigt i morgon så man hinner med att shoppa loss innan festen klockan 15.00 i morgon.


Puss och godnatt

Kommentera inlägget här :